Reviews

★★★★★

“Met een prachtige bos krullen weer naar huis.”

Carolina

★★★★★

“Ervaren vriendelijk en professioneel kom er jaren dat zegt genoeg kom er zelf 150 km voor rijden”

Cocky

★★★★★

“Vakkundig krullen van m’n vierjarige dochter laten knippen. Was haar eerste echte kapperservaring, maar ging ze met een positieve ervaring naar huis! Ze was heel lief en geduldig voor haar. Dit werkte top! Haar krullen zitten prachtig!”

Joyce

★★★★★

“Goed geknipt en er is goed naar mijn wensen geluisterd en meegedacht”

Simone

★★★★★

“Met een zomerse coupe vol krullen stapte ik naar buiten!”

Lara

★★★★★

“Heel tevreden!”

Sigrid

★★★★★

“Always a pleasant experience. Nice people. Always a good blonde when Geke is done. Sam is also really nice and professional!”

Amy

★★★★★

“Fijne kapsalon, vriendelijk en vakkundig personeel. Ik ben geknipt door Jeroen. Ik kon mijn wensen en vragen stellen ivm krullend haar. Mijn krul was uitgezakt dus liet ik er een mooi stukje afknippen. Terwijl ik mij mijn cappuccino liet smaken knipte Jeroen mijn haren. Ik ging weer met een mooi geknipt gekrult kapsel de deur uit. Dank je wel!”

Marga

★★★★★

“Goed geknipt met als altijd”

Mirjam

★★★★★

“Eerste bezoek, en zeer vakkundige geholpen. Ben verrast en blij met het resultaat. Fijne sfeer in de kapsalon.”

Chris